Wachttijd
Om een ieder kwalitatief goede zorg te kunnen blijven bieden is er een tijdelijke opnamestop ingelast. Dit betekent dat er geen nieuwe mensen op de wachtlijst kunnen worden geplaatst. Zodra hier weer ruimte voor ontstaat zal dit op de website worden vermeld.
Excuses voor het ongemak
De wachttijd voor een intakegesprek bedraagt momenteel ongeveer ... weken. Na de intake start binnen ... weken de behandeling. De wachttijd is niet afhankelijk van waar je verzekerd bent. Mocht de wachttijd veranderen dan zal dit gemeld worden op de website.
Op het aanmeldformulier kun je onder het kopje 'opmerkingen', aangeven of je gebruik wilt maken van beeldbellen. In sommige gevallen kan een intake online eerder ingepland worden dan op locatie.
Bijgewerkt op 02-09-2024
Sluitingsperiode 2024: De praktijk zal gesloten zijn vanaf 16-12-2024
[Bij crisis kunt u het beste contact opnemen met uw huisarts of de doktersdienst.
Heeft u behoefte aan een luisterend oor dan kunt u bellen met de luisterlijn 088 0767 000]
Wanneer u de wachttijd te lang vindt, kunt u altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of uw zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Uw zorgverzekeraar kan u ondersteunen, zodat u binnen 4 weken vanaf uw eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen.